حجت الاسلام عبدی گفت:حضور آگاهانه مردم علیرغم وجود جنگ شناختی دشمنان را نا امید کرد و فتنه های دشمنان بار دیگر توسط مردم خنثی شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهیدان قریشی در اراک اظهار داشت: مهمترین پیام‌ ملت ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اقتدار و اراده برای ادامه مسیر انقلاب است و حضور آگاهانه مردم علیرغم وجود جنگ شناختی دشمنان را نا امید کرد و فتنه های دشمنان بار دیگر توسط مردم خنثی شد.

وی افزود: شهدا با مجاهدت های خود مسیر تاریخ را تغییر دادند و در طول انقلاب اسلامی شهدا برای ایران اسلامی اقتدار و عزت خلق کردند و مسیر پیشرفت و سعادت را با ملت نشان دادند.

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا به عهد خود پایبند بودند و به حق مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ هستند ، گفت: الگوهای برتر تربیت و عمل اسلامی و انقلابی والدین شهدا هستند و دیدار با خانواده های شهدا برکات بسیار زیادی دارد که یکی از آنها بهره گیری از این الگوهای کامل تربیتی است.

وی بیان کرد: والدین شهدا نماد صبر و ولایتمداری هستند و ایمان راسخ خانواده معظم شهدا این عزیزان را در صحنه های مختلف جهاد و مقاومت پیشتاز کرده و لذا معرفی این خانواده ها به عنوان الگوهای برتر از ضرورت های مهم است که باید برای آن برنامه ریزی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تکریم خانواده معظم شهدا نشان از حق شناسی و وظیفه شناسی ملت و مسئولین در قبال مجاهدت های شهدا است و دیدار با خانواده شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه همواره زنده نگه می دارد.

ارسال نظرات