فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

دستیابی به پیشرفت راهی جز راه شهیدان نیست

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: برای دستیابی به پیشرفت باید راه شهیدان را طی کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۰۹
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم بزرگداشت شهیدان مهدی درویشی و صید رستم نادی که عصر روز چهارشنبه  در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم گفت: حادثه شهادت امام هفتم نشان از پلیدی بنی عباس دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: دستیابی به پیشرفت راهی جز راه شهیدان نیست و باید این مسیر را طی کنیم.

شاکرمی در ادامه افزود: امروز در این یادواره تجسم عینی ارتباط معنوی با دو شهید مهدی درویشی و صید رستم نادی به نمایش درآمد.

وی در ادامه بیان داشت: شهید رستم دارای فضائل فروانی بود و راه را می‌شناخت، خدا عنایت کرد که بخشی از بدنش را در کوشک جا گذاشته و این شهید سند حقانیت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطر نشان کرد: شهید مهدی معتقد بود که شهدا را خدا انتخاب کرده، او هرگز در قامت یک سرباز نمی‌ماند و فراتر از آن حرکت کرد و دارای خصوصیات ویژه و عارف بود.

وی تاکید کرد: امروز به این جهت به شهیدان می‌پردازیم که آن‌ها الگو هستند و با تمام وجود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌جنگند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: صید رستم نادی و شهید مهدی درویشی ارتباط خاصی با شهیدان داشتند و دارای خصوصیات ویژه‌ای هستند که شخصیتی فراتر از زمان خودشان دارند.

وی در پایان بیان داشت: متاسفانه در جایی گیر‌های اداری وجود داردو اجازه برخی کار‌ها را نمی‌دهد، بچه‌هایی از جنس نور، مانند شهید نادی ها، شهید درویشی‌ها و سایر شهدا پرچم را به دست گرفته و محفل شهیدان را ترتیب می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار