برگزاری مراسم عید مبعث در سپاه تنگستان
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت:ظهور مکتبی جاودان و دینی سرآمد همه ادیان، در محیطی دور از فرهنگ و تمدن، خود دلیل بر حقانیت آن مکتب و آیین است.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۱۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام علی دریکوندی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در مراسم عید مبعث گفت:بعثت یکی از بزرگترین اعجازها است هم اعجاز در پیام و هم اعجاز در گیرنده پیام‌ است.

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در ادامه سخنان خود افزود:روز مبعث بزرگ‌ترین روز تاریخ بشر و بعثت رسول گرامی اسلام، بزرگ‌ترین حادثه‌ ی تاریخ بشر است و به تعبیر حضرت امام خمینی رحمت الله روزی شریف‌تر از بعثت نیست و حادثه‌ای بزرگتر از بعثت رسول اکرم وجود ندارد، چرا که بزرگتر از رسول اکرم در عالمِ وجود نیست و بزرگتر و مهمتر از قرآن کریم قانونی در هستی وجود ندارد.

 حجت الاسلام علی دریکوندی با اشاره به دلیل حقانیت بعثت تصریح کرد:بعثت رسول گرامی اسلام و ظهور مکتبی جاودان و دینی سرآمد همه ادیان، در محیطی دور از فرهنگ و تمدن، و در جامعه‌ای مملو از افکار و رفتار پست جاهلی؛ خود دلیل بر حقانیت آن مکتب و آیین است.

ایشان در پایان با توجه به این موضوع که می شود در محیطی ناسالم وناپاک ،سالم زندگی کرد و پاک زیست گفت:رسول گرامی اسلام نشان داد که در میان زشت‌ترین خلقیات، و در بین سخیف‌ترین رفتارها، در بین پست‌ترین آدم‌ها و در بدترین شرائط جامعه؛ می‌توان همرنگ جماعت نشد، می‌شود پاک و وارسته ماند و به رفتار و کردار جاهلی آلوده نشد و از آن بالاتر و مهمتر این که می‌شود بدترین آدم‌ها را، همراه خوبی‌ها کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها