فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کنگان با حضور در خانه‌های شهیدان حمد و غازی ربیعی، حکیم اسماعیل زاده و حسن اصغری به طور جداگانه با خانواده این شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۳۲
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ مهدی حسن زاده در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، ‏گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا، تجدید عهد و بیعت با شهدا است و این که به خانواده آن‌ها بگوییم که سعی می‌کنیم با حرکت در مسیر شهدا و پیروی از خط و مسیری که آن‌ها برای ما تعریف کردند شرمنده آن‌ها نشویم.

دیدار فرمانده ناحیه سپاه کنگان با سه خانواده شهید

وی خطاب به خانواده شهدا اظهار کرد: شما امروز تلاطم‌ها و مشکلاتی مانند بد حجابی، کشف حجاب، گرانی و بعضی نارضایتی‌های مردم را به علت‌های متعدد در کشور می‌بینید که موجب رنجش خاطر شما می‌شود، اما بدانید که نباید این مسائل را پای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بگذاریم بلکه این‌ها همه بخاطر ضعف و سهل‌انگاری فردی است.

دیدار فرمانده ناحیه سپاه کنگان با سه خانواده شهید

فرزند شهید حمد ربیعی نیز در این دیدار گفت: ما پشتیبان رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و همچنان با پیروی از ولایت، آماده نثار خون خود برای مملکتمان هستیم.

دیدار فرمانده ناحیه سپاه کنگان با سه خانواده شهید

در این دیدار که جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) کنگان و رضا نادری مجرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان نیز در آن حضور داشتند با اهدای هدیه‌ای از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان، از ایثارگری و صبر و استقامت این خانواده شهدا، تقدیر شد.

شهیدان حمد و غازی ربیعی در سال ۱۳۵۹ در اروند کنار، حکیم اسماعیل زاده در سال ۱۳۶۷ در جبهه میمک و حسن اصغری در سال ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات