خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگیری فردی که در فضای مجازی برای یکی از شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۵۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

سرهنگ علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در شهرستان اندیمشک در خصوص مزاحمت و ارسال پیام‌های نامناسب فردی ناشناس در پیام رسان روبیکا، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او می گوید: کارشناسان این پلیس پس از ثبت اظهارات شاکیه با بکارگیری روش‌های فنی و شگرد‌های پلیسی ‏در مدت زمان کوتاهی متهم را مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

سرهنگ حسینی گفت: با شروع تحقیقات و مواجهه با مستندات و ادله موجود در پرونده متهم ضمن اقرار به جرم خود، در خصوص شیوه و انگیزه خود اینگونه بیان کرد که با سوءاستفاده از اعتماد شاکیه اقدام به اخذ اطلاعات خصوصی وی نموده و نیت آن سوءاستفاده اخلاقی از وی بوده است.

به گفته او متهم به دادسرا معرفی شد و پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت کرده و با تهدید و ارعاب، امنیت روانی آنان را برهم می‌زنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس فتا استان خوزستان به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مصادیق مجرمانه در فضای مجازی بلافاصله موضوع را جهت بررسی با کارشناسان پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارید و یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس‎ cyberpolice.ir ‎ و بخش مرکز فوریت‌های ‏سایبری گزارش دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها