خبرهای داغ:

اردوی تفریحی و فرهنگی-تربیتی پایگاه حلقات صالحین پایگاه شاهد ناحیه اسفراین

به منظور تقویت روحیه شور و نشاط، حفظ و تقویت انسجام، ارتقاء دانش و تبادل تجربیات، اردوی تفریحی فرهنگی تربیتی حلقه سرگروهها و مربیان شجره طیبه صالحین پایگاه شاهد ناحیه بسیج اسفراین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۵۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت عید مبعث اردوی تفریحی فرهنگی تربیتی یک روزه پایگاه شاهد ناحیه اسفراین برگزار گردید.

مربی حلقه صالحین پایگاه شاهد گفت: یکی از اهداف برگزاری این  مراسم تقویت،انسجام، نشاط و ارتقای مهارت علمی سرگروهها و مربیان حلقه های صالحین است.

خواهر مظفری گفت: داشتن تفکربسیجی، شناخت دسیسه های دشمنان و ایستادگی مقابل این توطئه هاتنها راه مقابله با استکبار جهانی درهمه عرصه هاست.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه استکبارجهانی تمام تلاش خود را برای از بین بردن غیرت، همت و جوانمردی جوانان مسلمان بکار گرفته است، وظیفه همه ماست تا در مقابل توطئه های شوم و پلید آن هوشیار بوده و جوانان و نوجوانان را از این توطئه ها آگاه کنیم.

وی افزود: بحث خانواده از منظر روانشناسی اسلامی دارای اهمیت بسیار است و همه باید بدانیم خانواده فقط ازدواج کردن و صاحب فرزند شدن نیست، بلکه خانواده نیازمند مراقبت است و معتقدیم یکی از بهترین میان برها برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی بحث خانواده است و همه می دانیم که خانواده سلول حیاتی جامعه ای است که ما عضو آن هستیم.
وی با بیان اینکه در جامعه امروزی  فرزندآوری بسیار مهم است، اظهار داشت: با توجه به اینکه آمارهای جهانی محرمانه نیست کشورهایی که نتوانستند خانواده شان را ساماندهی کنند، اکنون معضلات پیچیده اجتماعی دارند و دل نگرانی غیرقابل توصیف اجتماعی دارند و نمی توانند مشکلات را حل کنند.

مظفری ادامه‌داد: در برخی از کشورها برای مقابله با اضطراب و افسردگی آژانس دارند و به مردم و نوه و فرزند کرایه می دهند که این خانم یا آقای تنها گرفتار مشکلات با کمک نوه یا بچه اجاره ای حالش خوب شود و این یعنی یک انحراف در مسیر طبیعی بشریت است.
وی معتقد است: خداوند برای تربیت نوزاد به مادر ثواب و جایزه تعیین می دهد، مادران اگر احساس نداشتن فرزند به آنان دست دهد به راحتی نمی توانند جایگزین داشته باشند. یکی از عاقلانه ترین کارهایی که انسان می تواند انجام دهد این است که از تجربه دیگران استفاده کنند چون همه می دانیم که وقتی فردی به دنبال فرزندآوری نرفته است بعد از ۵۰ سالگی چه مشکلاتی خواهد داشت.
در این اردوی یک روزه مسابقات ورزشی نیز زیر نظر مربی گری خواهر ذبیحی برگزار گردید که نفرات برتر تشویق شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها