۲۰۰ نفر از دختران دانش آموز مدارس متوسطه شهرستان گناوه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۶۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

اعزام کاروان راهیان نوردانش آموزی از گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، مدیر کل آموزش‌ پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: آخرین کاروان راهیان نور دختران دانش آموز استان بوشهر نیز امروز از مناطق گناوه، بخش ریگ و شهرستان دیلم اعزام می‌شوند و باهماهنگی‌ها و حمایت‌های سپاه امام صادق (ع) و ناحیه‌های مقاومت بسیج شهرستان این اردوه‌ها به نحو شایسته‌ای انجام شده است.
وی ابراز داشت: مجموعه ۷ هزار نفر دانش آموز پسر و‌ دختر از قریب به پانصد مدرسه نیز در این اردوه‌ها شرکت نموده اند.
مدیر کل آموزش پرورش استان بوشهر اذعان داشت: این اردو‌ها یک رویداد بزرگ فرهنگی و تربیتی می‌باشد و از همراهی و همکاری مدیران مدارس، دانش ٱموزان، اولیای دانش آموزان و مساعدت‌های استاندار بوشهر. فرماندهی سپاه امام صادق (ع) وفرماندهان نواحی و مناطق در اجرا شدن هرچه بهتر این ادرو‌ها تقدیر و تشکر نمود.
وی با اشاره به تعامل و هماهنگی بین آموزش و پرورش و سپاه به عنوان معین آموزش پرورش گفت: این یک نقش بسیار برجسته بوده است و امیدواریم سال آینده نیز دانش آموزان بیشتری را اعزام نماییم.
موحدی افزود: این کار بزرگ فرهنگی سبب تاثیرات بسیار زیادی برروحیه دانش آموزان شده است و همچنین سبب آشنایی بیشتر انان با رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم را درپی داشته است.

اعزام کاروان راهیان نوردانش آموزی از گناوه

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین گناوه نیز گفت:در این آیین دویست نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان‌های گناوه و بخش ریگ عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شده اند.
سرهنگ پاسدار احمد فخری افزود: بازدید از منطقه ذالفقاری، منطقه اروند کنار، منطقه شلمچه واردوی رزمی در منطقه شهید باکری و دیدار از محل عملیات‌ها ویادمان‌های شهدا از دیگر برنامه این اردوی سه روزه می‌باشد.
احمد فخری اضافه کرد: پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول از جمله مهمترین آثار و برکات راهیان نور است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها