خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم:

اقدامات اردوهای جهادی جامع همه نیازهای مناطق محروم باشد

سردار موحد اردوهای جهادی را از اقدامات موثر بسیج اقشار یادکرد و گفت: در قالب این اردوها باید خدمات جامع و کاملی توسط اقشار بسیج انجام بگیرد تا مشکلات و نیازهای مناطق هدف به‌صورت یکجا برطرف گردد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۴۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

اقدامات اردوهای جهادی جامع همه نیازهای مناطق محروم باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا موحد در دیدار با اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان قم، اظهار کرد: مطلوب این است که بسیج اقشار در مراکز تخصصی وابسته به آن‌که محل حضور مراجعه‌کنندگان و عموم مردم هستند باید مستقر باشند تا بدون واسطه بتوانند برای جامعه هدف خدمت‌رسانی کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان استان قم نسبت به سازماندهی بیشتر اعضای تخصصی خود اقدام کند.

سردار موحد ضرورت توجه به خانواده زندانیان را مورداشاره قرار داد و اضافه کرد: بر اساس آمایش‌های قبلی و هماهنگی با مدیران محلات در سطح استان، توجه به این خانواده‌ها در مباحث اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه موردتوجه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با حمایت از طرح «هر قشر یک حقوقدان»، افزود: از ظرفیت بسیج حقوقدانان می‌توان در قرارگاه ۱۹دی، خانه‌های سبز و اعتماد و مدارس استان استفاده بیشتری کرد.

سردار موحد در پایان با حمایت از تشکیل کانون بسیج حقوقدانان در شهرک پردیسان، نسبت به ارتباط موثر و مستمر بسیج اقشار استان با نهادهای بالادستی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار