فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اعزام بیش‌از ۲ هزار نفر به اردوی راهیان نور در قالب ۷ کاروان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۹۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش  معاونت بسیج مساجد ومحلات استان سمنان ،سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه اردوی راهیان نور با توجه به کرونا کمرنگ شده بود، افزود: امسال با قوت بیشتر این اردو پیش خواهد رفت و حضور خانواده‌ها و قشر نوجوان و جوان موثر و آثار بسیار خوبی داشته و دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه این اردو در اقشار مختلف دانش آموزی و دانشجویی و محلات همراه با رضایت از حضور در اماکن و بهره معنوی زیاد است، گفت: برگزاری کاروان خودرویی راهیان نور یکی از بهترین کاروان‌های راهیان نور است که استقبال خوبی نیز می‌شود.

خوشقدم با تاکید بر اینکه تاکنون هفت کاروان برای راهیان نور قطعی شده است، اظهار کرد: یک کاروان راهیان نور هفت تپه و استان کرمان با چهار ستگاه اتوبوس و ۱۷۰ نفر برگزار شد و کاروان دانش آموزی دختر با ۱۱ اتوبوس و حدود ۵۰۰ دانش آموز دختر برگزار می‌شود.

او افزود: از بخش بسطام نیز چهار دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد و بسیج دانشجویی شهرستان نیز چهار دستگاه اتوبوس اعزام خواهد کرد و کاروان خودرو‌های شخصی نیز تاکنون با ثبت نام ۱۰۰ خودرو اعلام بوده است که ۲۵ اسفندماه به هفت روز اعزام می‌شوند.

خوشقدم تصریح کرد: از حوزه حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج نیز ۲۸ اسفند چهار اتوبوس اعزام و هفتمین کاروان هم سال تحویل در مناطق عملیاتی با سه دستگاه اتوبوس حضور خواهد داشت که در مجموع بیش از ۲ هزار نفر به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

او با تاکید بر پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان از کاروان‌ها از همراهی و همکاری آن‌ها در سال‌های گذشته تشکر و بر پشتیبانی و حمایت از کاروان‌ها در سال جاری تاکید کرد.

در این نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری بهتر این اردو‌ها قول‌هایی در حمایت خودرویی و فرهنگی از کاروان دادند.

ارسال نظرات