خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روی آرم سپاه، حک شده، این آیه سوره انفال است و نشان می‌دهند سپاه با همه توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت است.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام رحمت‌الله صادقی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این ماه، ماه سرور ائمه عصمت و طهارت است، ائمه گفته‌اند در این ماه باید شاد باشند و مجالس شادی و سرود خود را مثل مجالس عزایی که در ماه محرم برگزار می‌کنند، برپا کنند.

وی با بیان اینکه امروز روز ولادت امام حسین(ع) است، کسی که با تولدش شهادت را متولد کرد و ایثار، همدردی و جانبازی را در جامعه ایجاد کرد، گفت:  امام خمینی این روز را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کرد، چرا که پاسداران در مقاومت، به امام خود امام حسین(ع) اقتدا کردند. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی، شهید خرازی و شهدای مدافع حرم و امنیت بیان کرد: پاسداران با پوشیدن لباس سبز، در جنگ مقابل دشمنان از ناموس و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، پاسداری به معنای پاسداری از حریم ولایت است.

وی افزود: پاسدار خواب ندارد تا مردم در آسودگی بخوابند، پاسداری یعنی وقتی نقطه‌ای از کشور را آشوب فراگرفت، دغدغه ایجاد آرامش در کشور را داشته باشد و خودش را به آن نقطه برساند، پاسدار درد  می‌کشد تا درد دردمندان را مداوا کند. 

صادقی با بیان اینکه پاسدار عاشق مردم است، برای دنیای مردم کار می‌کند اما دنیاطلب نیست، بیان کرد: اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روی آرم سپاه، حک شده، این آیه سوره انفال است و نشان می‌دهند سپاه با همه توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: مشت گره کرده آرم، نشانه قدرت است و بیان می‌کند سپاه مقابل استکبار، می‌ایستد و قدرت‌نمایی می‌کند و زیتون نماد صلح‌طلبی است و با هرکس با ایران از درس صلح وارد شود، سپاه همین برخورد را با او خواهد داشت. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با اشاره به کره در آرم سپاه، اظهار کرد: جهان‌شمولی سپاه را نشان می‌دهد، هر کجا سپاه ببیند ظلمی در عالم هست، وارد می‌شود، مقام معظم رهبری دیروز پیامی را برای پاسداران ارئه کردند و گفتند پاسداران در بالا بردن معنویت، جذب جوانان و نوجوان و ارتقای آموزش‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی باید تلاش کنند و به پیش برندگی جامعه کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها