خبرهای داغ:
همزمان با ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، مراسم جشنی با سخنرانی امام جمعه شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۱۲
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، امروز (6 اسفند) جشن روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه شهرستان خوسف و فرمانده، کارکنان و سربازان ناحیه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، ابراهیمی فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک روز پاسدار به همه پاسداران حریم ولایت گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند سپاه را باید به جایی برسانید که برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی به بازدارندگی کامل رسیده و بتواند پیش رونده و پیش برنده در تمامی زمینه ها باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی نیز با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) بیان کرد: هر نامگذاری باید دارای اصل و قاعده سنخیت باشد یعنی اگر روز ولادت امام حسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کرده اند؛ قطعا و یقینا حضرت سید الشهدا (ع) به معنای واقعی کلمه پاسدار حریم اسلام و ارزش های الهی بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در وجه  تسمیه روز ولادت امام حسین (ع) به روز پاسدار می فرمایند که چه انتخاب خوب و به جایی است. چرا که ایشان بزرگترین پاسدار حریم اسلام و کسی بود که اسلام را با بذل خون خویش احیا نمود.

امام جمعه شهرستان خوسف در ادامه گفت: آن چیزی که شاخص های یک شخصیت دینی را می سازد ایمان است و در پرتو ایمان است که فضایل اخلاقی افراد شکوفا می گردد. ایمان هم عمل صالح تولید می کند و هم فضائل ایمانی. مقام معظم رهبری می فرمایند که اگر قرار است فضای جامعه را معنوی کنیم و سبک زندگی را اصلاح کنیم راهکارش معنویت افزایی است. مادی گرایی و سبک زندگی مصرف گرایانه حد یقفی ندارد. اما اگر معنویت در زندگی وجود داشته باشد و سبک زندگی قرآنی باشد، گمشده بشری که آرامش و سعادت است محقق می شود.

در پایان مراسم، مداح و ذاکر اهل بیت (ع) برادر رستگار به مدح و منقبت و مولودی خوانی اهل بیت (ع) پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها