خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت:خبرنگاران جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند،امروز دنیای رسانه فضای اجتماعی ما را تسخیر کرده،خیلی‌ها در دنیای رسانه برای رسیدن به اهداف خودبه رسانه پناه آورده‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۰۱
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنوره رسانه‌ای ابوذر استان، اظهار کرد: رسانه به عنوان یکی از تکنولوژی‌ها در زندگی ما تاثیرگذار و نقش کلیدی در زندگی بشر ایفا می‌کند، امروز آمارها در دنیا نشان می‌دهد بشریت بیشترین استفاده را از رسانه دارند.

وی تأکید کرد: تا به امروز تغییرات و تحولاتی به وجود آمده در رسانه در ۴ الی ۵ دوره تقسیم‌بندی شده است؛ مرحله اول بحث شنیداری، مرحله دوم دوران نوشتاری، مرحله سوم اختراع تلویزیون و موضوع دیداری، مرحله چهارم عصر اینترنت و تحولات این حوزه است. امروزه اطلاعات و رسانه به دنبال ما است و این رسانه که به دنبال بشریت برای تأمین نیازها در خیلی جاها به دنبال نیازهای خود است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز در دنیای مجازی، واقعیت مجازی‌ مجازی‌ست که باید پذیرفت، بحث پذیرش به کنار بحث استفاده درست از آن نیز مطرح است، لذا در جشنواره ابوذر باید بستر سواد رسانه را ایجاد کنیم که فضای مجازی در آینده با آن روبه رو است تا جوانان و خانواده‌ها از خطرات آن در مصون باشند. 

وی خاطرنشان کرد: لذا تقاضا از اصحاب رسانه دارم که جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند، امروز دنیای رسانه فضای اجتماعی ما را تسخیر کرده،  خیلی‌ها در دنیای رسانه برای رسیدن به اهداف خود به رسانه پناه آورده‌اند.

قنبری بیان کرد: یک بازنگری در حوزه رسانه داشته باشیم و رسانه را در حدی واقعیت‌ها و انتقاد‌ها بپذیرم و مسائل و مشکلات رو برطرف کنم؛ رسانه‌ای موفق هست که یک سو نگر نباشد و انتقال درست واقعیت‌ها به جامعه باشد، سپاه پاسداران به عنوان مجموعه مردمی در حوزه رسانه پشتیبان و کمک کار این چنین رسانه‌ای است. ما جوانان مستعدی در حوزه رسانه و در برخی محورهای کشوری داریم که باید از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

ارسال نظرات