خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسيدن اعياد مبارك و خجسته شعبانيه؛عاشقان و شيفتگان آل الله در مناطق مختلف اسفراین با آذين بندي و چراغاني كردن كوچه، خيابان و معابر عمومي ميلاد سرداران کربلا را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۴۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سوم، چهارم و پنجم شعبان المعظم سالروز میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، و حضرت امام سجاد (ع) روز صحیفه سجادیه سراسر شادی و سرور شد.

مردم اسفراین از ابتدای ماه شعبان با برافراشتن پرچم‌های مزین به نام ائمه اطهار و آذین‌بندی بازار، معابر، مساجد و تکایا، خود را برای برگزاری جشن‌های بزرگ اعیاد شعبانیه آماده می‌کنند.
برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با میلاد سرداران کربلا و با حضور خودجوش گروه‌های مردمی برگزار می شود.
یکی دیگر از برنامه های ویژه اعیاد شعبانیه، دیدار و تجلیل از جانبازان سرافراز میهن است.
یکی از برنامه های مناسبتی در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، کمک به فقرا و نیازمندان است.

شهرستان اسفراین و روستای تابعه در سالروز میلاد سرداران کربلا حال و هوای ویژه‌ای به خود گرفته و مراسم جشن و سرور به مناسبت اعیاد شعبانیه مساجد و تکایا و دیگر اماکن متبرکه با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در حال برگزاری است و به مدت سه روز ادامه دارد.

خیل شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با حضور در مساجد و حسینیه ها و امامزاده ها و مهدیه و منازل و خیابان ها ارادت خالصانه خود را به سرداران کربلا نشان دادند.

سخنرانان و مداحان اهل بیت در این آیین‌های باشکوه گوشه‌هایی از زندگانی گهربار و رشادت‌ها و فداکاری‌های سرداران کربلا را بیان کردند.

مردم ولایت مدار و شهیدپرور اسفراین با چراغانی و آذین بندی خیابان ها و معابر و پخش نقل و شیرینی، عشق وارادت خالصانه خود را نسبت به ائمه نشان دادند

ارسال نظرات
پر بیننده ها