خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

۷۵۷ نفر از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان تبدیل وضعیت شدند

نوفرستی گقت: ۷۵۷ نفر از ایثارگران مشمول قانون در خراسان جنوبی تبدیل عضویت شدند.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۸۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز در گفتگو با رسانه‌ها گفت: اکثر دستگاه‌ها در استان تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام داده اند که بیشترین سهم را جهاد کشاورزی، دانشگاه بیرجند، استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رأی دیوان عدالت اداری که سه شرط از جمله بیمه پردازی، تمدید قرارداد و تمام وقت بودن را باطل دانسته است، افزود: دلیلی بر انجام ندادن تبدیل وضع در دستگاه‌ها وجود ندارد و تاکنون ۷۵۷ نفر تبدیل وضعیت شده‌اند ضمن اینکه این تعداد با احتساب رزمندگان بوده‌اند.

نوفرستی بیان کرد: تنوع قرارداد‌ها از جمله قرارداد ناظر، قرارداد ساعتی، قرارداد شرکتی و همچنین آگاهی نداشتن از قوانین و بخشنامه‌ها در دستگاه‌ها باعث شده که تبدیل وضعیت این افراد طولانی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: در رابطه با دستگاه‌هایی که قانون را انجام نداده اند بنیاد شهید تنها از طریق دستگاه مدنظر و مشاور امور ایثارگران در استانداری این موضوع را می‌تواند پیگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها