خبرهای داغ:
با حضور کاروان راهیان نور دریایی از شهرستان کازرون؛

یادو خاطره شهید نصرالله شفیعی در جزیره فارسی گرامی داشته شد

با حضور کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان کازرون در جزیره فارسی با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران، یاد و خاطره سردار شهید نصرالله شفیعی از همرزمان شهید مهدوی در درگیری مستقیم با تفنگداران آمریکایی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۶۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در اردو راهیان نور دریایی که با حضور مردم و برخی مسئولین شهرستان و بخش خشت و کنارتخته صورت گرفت زائرین بوسیله شناور الماس از ساحل بوشهر به جزیره فارسی در 64مایل دریایی انتقال یافتند و در نماز خانه تیپ 214تکاوران دریایی حضرت امیرالمومنین(ع) نیروی دریایی سپاه در مراسمی یاد و خاطره همه شهدا و خصوصا شهید والامقام شهید نصرالله شفیعی از روستای نعمت آباد شهرستان کازرون و شهید مهدوی و همرزمانشان که در مبارزه مستقیم با تفنگداران آمریکائی در خلیج فارس به درجه رفیع شهادت نائل شدند گرامی داشته شد.

حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در سخنانی با گرامی داشت یادو خاطره شهدا و سلام به روح پاک شهدا اظهار داشت: قدرت و عظمت شهدا باعث ثبات و پایداری انقلاب اسلامی شده است.

وی از ولایت پذیری شهدا گفت و ادامه داد: نقطه قوت نظام را شهدا در ولایت دیده اند و بیشترین نامی که در وصیت نامه شهدا بعد از نام امام حسین(ع)، ولایت می باشد.

امام جمعه کازرون تاکید داشت: پای عهد، میراث و پرچم سرخ شهدا ایستاده ایم و به ماندن و پایداری خودمان از میراثی که از شهدا به ما رسیده است افتخار می کنیم.

در ادامه سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهید شفیعی به رسالتی که در برابر خون شهدا داریم اشاره کرد و گفت: امروز برنامه دشمن به جنگ شناختی تغییر در باورها تبدیل شده، تغییر در باورها و دشمن می خواهد باورها را در جوانان تغییر دهد که با تفکر و درس از سیره شهدا باید مراقبت داشته باشیم.

سخنران بعدی مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای نبرد مستقیم با تفنگداران آمریکا در خلیج فارس و شهید نصرالله شفیعی از شهرستان کازرون گفت: سردار شهید نصرالله شفیعی از همرزمان شهید والامقام مهدوی و از فرماندهان سپاه در تاسیس نیروی دریایی از شهدای شاخص استاف فارس و کشور می باشد که جا دارد شاخصه های شهید شفیعی برای نسل های جدید در گام دوم انقلاب تبیین شود.

وی تصریح داشت: جوانان نسل گام دوم انقلاب از شهدا به خوبی تبعیت کرده اند و امروز تبیین و تبلیغ در راستای شناخت از پیشینیه پر افتخار وظیفه و تکلیفی است که بر عهده ما قرار گرفته است.

در این مراسم همچنین از کتاب خشم کاپیتان زندگی نامه سردار شهید نصرالله شفیعی متولد روستای نعمت آباد شهرستان کازرون با نویسندگی کاظم دهقانیان فر با حضور خانواده شهید و و مردم و مسئولین شهرستان کازرون رونمائی به عمل آمد.

یادو خاطره شهید نصرالله شفیعی در جزیره فارسی گرامی داشته شد

ضمنا در این برنامه یک روز زائرین در مسیر 7ساعته رفت و برگشت از روایتگری برادر پیشکسوت برادر نوذری از نبردهای دریایی نیروی دریایی سپاه و اهمیت خلیج فارس بهره مند شدند و آب های نیلگون خلیج فارس و مقبره شهدای گمنام واقع در جزیره فارسی کشورمان به احترام شهدای خلیج فارس و شهدای نبرد با تفنگداران دریایی آمریکا شهید نادر مهدوی و شهید نصرالله شفیعی و همرزمانشان گلباران شد.

در پایان مراسم در نمازخانه تیپ 214تکاور نیروی دریایی امیرالمومنین(ع)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده شهید نصرالله شفیعی که خواهر، برادر و فرزند شهید حضور داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها