خبرهای داغ:
مسوول روابط عمومی سازمان بسیج:

پژوهش‌محوری مهمترین مولفه خبرنگاران موفق و تاثیرگذار است

مسوول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه روابط عمومی روشنگر چراغ پایگاه است، گفت: پژوهش مهمترین مولفه افراد رسانه‌ای موفق و تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۵۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

پژوهش‌محوری مهمترین مولفه خبرنگاران موفق و تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرشاد عالی در آیین گردهمایی خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج در استان قم، عنوان کرد: سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدافع آن است اما محوریت حرکت انقلاب اسلامی با بسیج است که این موضوع از اهمیت والایی برخوردار است تا نقوش و تفاوت های این دو سازمان را بدانیم.

وی افزود: موفقیت‌ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی زمانی به اوج رسید که بسیجیان و آحاد مردم در میدان عمل حضور پیدا کردند. آنجایی که امام فرمودند انسان باید با ایمان و معرفت از تجهیزات جلو بزند، بسیجیان جلو زدند و این عامل پیشرفت و ترقی انقلاب اسلامی است که می توان این موضوع را یک تعریف کامل از بسیج دانست.

وی اضافه کرد: حدیث شریف من عرفه نفسه مصداق بارز و ویژه شهید سلیمانی و شهید باقری است که با تکیه بر ایمان خود توانستند فائق میادین باشند و موجب پیشرفت انقلاب و جنگ شوند.

مسوول روابط عمومی سازمان بسیج عنوان کرد: بالاترین موفق انسان رسانه ای پژوهش است که در هر لحظه می تواند بیشترین عمل را با بهره بالا داشته باشد و در مقابل جنگ ها و شبهه های مجازی و رسانه مصونیت داشته باشد.

وی افزود: فضای مجازی از فضای بیرون یک پایگاه و تشکل محافظ می کند ولی روابط عمومی چراغ روشنگر داخل یک ساختمانی مثل بسیج است که وقتی خاموش باشد تاریکی همه جا را فرا می‌گیرد.

به باور وی، روابط عمومی با جریان سازی و خط شکنی تقاضایی که دشمن آنها را ایجاد می‌کند، آن با شکست این تقاضا و برطرف کردن نیاز های اصلی؛ موجب روشن گری چراغ های بسیج می‌شود.

در پایان این برنامه آیین تجلیل از منتخبان جشنواره عکس خبری که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده بود و از خبرنگاران منتخب باشگاه خبرنگاران بسیج استان قم تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات