خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج با تاکید بر اهمیت خلاقیت و ایده‌پردازی در خصوص تولیدات خبری، گفت: انتشار و انعکاس اخبار باید متناسب با نیازهای مخاطبان باشد.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۵۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

تولیدات خبری متناسب با نیاز مخاطبان باشد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  همایش خبرنگاران افتخاری و مسولان روابط عمومی بسیج در سالن شهید اخلاقی ، سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با حضور مسولان بسیج کشوری و استانی، خبرنگاران و مدیران روابط عمومی سپاه قم برگزار و از تعدادی از خبرنگاران افتخاری این خبرگزاری در استان قم تجلیل به عمل آمد.

نیک آمال مسول خبرگزاری بسیج در بخشی از این آیین، از لزوم نیازسنجی در انتشار اخبار بسیج سخن گفت و عنوان کرد: یک خبرنگار باید بداند نیاز مردم در زمان کنونی چیست و با توجه به نیاز سنجی ها سوژه و اخبار خود را ارائه دهد، در این دوره مشکلات معیشتی و اخبار اقتصادی بیشترین نیاز مردم را تشکیل می دهد ، رسالت خبرنگار این است که قبل از ارائه هر خبری خدا را ببیند و با این نیت برای مردم کار کند تا گره ای از مشکلاتشان بردارد.

وی خاطرنشان کرد: یک خبرنگار بسیجی علاوه بر ارائه اخبار باید خلق رویداد و ایده پردازی کند و با ایده خوب و انتخاب سوژه مناسب و محتوای خوب رسالت خود را انجام دهد..

نیک آمال همچنین تصریح کرد: خبرنگاران بسیجی باید برای مردم امید افرینی کنند و محتواهایی با موضوعات مهارت افزایی ، انگیزشی ، اخلاقی و جهادی را در اخبار خود بگنجانند.

نیک آمال عنوان کرد: خبرگزاری بسیج رویکردی متناسب با نیاز و مخاطب و مردم دارد. خبرنگار و خبرگزاری ها بایستی به دنبال نیاز مخاطب خود باشند که متاسفانه غالب رسانه ها برای دل مخاطب محتوی تولید نمی‌کنند.

وی در پایان گت: یکی از سوژه های مناسب جهت امید آفرینی ارائه نقش بسیج در خدمات جهادی است که مردم از آن بی خبرند و همین موضوع میتواند دیدی دقیق و مناسب از بسیج به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها