نخستین مرکز درمان ناباروری دولتی سطح ۲ در شهرستان دشتستان هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۶۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان بوشهر نخستین مرکز درمان ناباروری دولتی سطح ۲ در استان بوشهر در شهرستان دشتستان توسط وزیر بهداشت افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.
یکی از بخش‌های بسیار مهم به‌عنوان حلقه تکمیلی درمان زوجین نابارور در شهرستان‌ها و در مناطقی که نیاز به حمایت دارند، استقرار مراکز درمانی سطح ۲ در حوزه ناباروری است که با راه‌اندازی این مرکز در دشتستان، بسیاری از اقدامات و نیاز‌های زوجین برطرف می‌شود.
در مرکز درمان ناباروری دولتی سطح ۲ تمامی خدمات با تعرفه دولتی و مطلوب انجام و درصد زیادی از خدمات موردنیاز زوجین نابارور در این مرکز ارائه خواهد شد و اگر زوجین به خدمات بیشتری نیاز داشته باشند به سطوح بالاتری ارجاع داده می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این مرکز در راستای سیاست‌های جوانی جمعیت و صیانت از خانواده و همچنین حمایت از زوجین نابارور راه‌اندازی شده است.
حسن ملکی زاده اضافه کرد: زوجین نابارور بعد از مراجعه به متخصص زنان و متخصص اورولوژی و ارائه مشاوره‌های پزشکی به این مرکز ارجاع داده می‌شوند.
وی افزود: مرکز درمان ناباروری دولتی سطح ۲ یکی از دستاورد‌های مهم در حوزه درمان استان بوشهر است که در طبقه سوم کلینیک تخصصی ولایت شهر برازجان، با مساحت ۲۵۰ مترمربع و اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان و تمامی افرادی که جهت راه‌اندازی این پروژه تلاش و خدمت خالصانه کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها