معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران ضمن حضور هیئت همراه با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کرد، سپس از زحمات وی قدردانی به عمل آورد.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۸۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ حسن اسکندرپور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران، امروز 11 اسفند ضمن حضور هیئت همرات با مدیر شبکه بهداشت و کادر درمان این شهرستان دیدار و از زحمات آنها قدردانی به عمل آورد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران در این دیدار از خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی تجلیل کرد، گفت: خدمات گسترده بسیج جامعه پزشکی به‌ویژه در مناطق محروم موجب دل‌بستگی بیشتر مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. وی با بیان اینکه تلاش‌ مدیر شبکه بهداشت و درمان همچنین کانون بسبج جامعه  پزشکی ستودنی است، افزود: این قشر در  عرصه سلامت دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در دوران درخشان دفاع مقدس شاهد جان‌فشانی کادر درمان در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم، امروزه حضورشان در صحنه‌های حساس و موردنیاز را شاهد هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر برای مقابله با همه‌گیری کرونا، درراستای حفظ و تامین سلامت مردم پزشکان بسیجی در کنار سایر کادر درمان از جان مایه گذاشتند.

وی گفت: لازم است، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها برای نسل امروز بیان شود، تا به فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده و به‌عنوان رسالتی مهم بر دوش همه ماست، عمل کرده باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران در این دیدار، گفت: بسیج ایده ارزشمندی بود، که با خلاقیت امام خمینی(ره) تاسیس شد، پس به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در کنار نظام و انقلاب بوده، هم‌اکنون در زمینه‌های مختلف تخصصی از جمله مقوله سلامت سرآمد است.

مجتبی علیزاده‌اسکویی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه اعضای گروه‌های جهادی سپاه چالدران، گفت: چنانچه در کنار هم قرار گیریم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

ارسال نظرات