مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان شما بازنشستگان عزیزان به نیروهای مسلح هستید و باید در دوران فراغت مسئولیت های سنگینی را از جمله تربیت نسل جوان بر عهده بگیرید.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۹۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشتف حجت الاسلام والمسلمین احسلن الله محمدی عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده‌‌های بازنشسته کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اظهارکرد: : لفظ پیشکسوت برای نسل انقلاب و دفاع مقدس تداعی کننده امنیت، ثبات، حماسه آفرینی، ایثارگری و از خودگذشتگی است.

وی با اشاره به قرآن کریم و آیه السابقون السابقون اولئک المقربون گفت: امیدوارم شما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با آن پیشینه ایثارگری مشمول این آیه شریفه در سوره واقعه شوید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بازنشستگان را سرمایه‌های این نظام مقدس دانست و افزود:افراد بازنشسته هنگامی که از کار مهم فارغ می‌شوند باید عزم خود را برای کارهای دیگر جزم کنند زیرا این افراد سرمایه‌های این نظام مقدس هستند/

به گفته محمدی شما بازنشستگان عزیزان به نیروهای مسلح هستید و باید در دوران فراغت مسئولیت های سنگینی را از جمله تربیت نسل جوان بر عهده بگیرید.

به گزارش بسیج، در پایان این همایش از خانواده‌‌های بازنشسته کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

ارسال نظرات