استاندار مرکزی گفت:انقلاب اسلامی با موفقیت مقاطع مختلف را پشت سر گذاشته و موقعیت خود را در همه عرصه ها تثبیت کرده و مسیر پیشرفت را شتابنده ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۴۲
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آیین دیدار با فرزندان شهدای سپاه استان مرکزی در مجتمع آفتاب اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های شهدا و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا به مراتب پایدارتر و مقتدرتر از هر زمانی است و انقلاب اسلامی با موفقیت مقاطع مختلف را پشت سر گذاشته و موقعیت خود را در همه عرصه ها تثبیت کرده و مسیر پیشرفت را شتابنده ادامه می دهد.

استاندار مرکزی افزود: درود و صلوات خداوند بر خانواده صبور شهدا که بهترین عزیزان خود را در راه ارزش های اسلامی تقدیم کردند و این صبر و بصیرت خانواده ها بسیار با ارزش است.

وی بیان کرد: همه ما امروز در قبال انقلاب اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی داریم و خانواده معظم شهدا و فرزندان آنها رسالت سنگین تر دارند چراکه این عزیزان زینت کشور و جامعه ایثارگری هستند و باید با دقت و ادامه مسیر شهدا این زینت بودن را همواره حفظ کنند و در همه ابعاد برای مردم الگو باشند.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: نیمه شعبان عید انتظار است و انتظار دو رکن مهم امید و آمادگی دارد و انتظار شکل نمی گیرد جز اینکه امیدوار به آینده و آمدن منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) باشیم و باید در مسیر حق و تقابل با آمادگی حرکت کنیم و به همین جهت این که تاکید می شود منتظران ظهور بیشتر از آنکه به علائم ظهور بپردازند باید به شرایط ظهور توجه داشته باشند و باید تلاش کنیم شرایط محقق شدن ظهور حادث شود.

ارسال نظرات