فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از اعزام ۳ هزار دانشجوی این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه اعزام راهیان نور دانشجویی گفت: به برکت انقلاب اسلامی جوانان امروز کشور دارای انگیزه روحیه قوی، دلسوز، مبتکر، خلاق و اعتماد به نفس هستند و نسل جوان همواره بازوی توانمند و توانای انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف کشور است.
وی افزود: راهیان نور مسیر ادامه راه شهدا و آشنایی به آرمان‌ها و اهداف شهدا و میعادگاه الهام بخش عاشقان الی الله است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه مناطق عملیاتی جنوب کشور میقاتی برای رسیدن به زیارت حقیقی شهدا است، گفت: جوانان می‌توانند معارف ناب انقلاب اسلامی را در سرزمین‌های نور جستجو کنند و لذا راهیان نور توسعه دهنده و ترویج کننده فرهنگ ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی است.

سردار کریمی تأکید کرد: حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور رزمایش قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی و مانور پویایی جوانان ایران اسلامی است و این حضور باشکوه تضمین‌کننده پیشرفت و آینده کشور است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت عظیم اردوهای راهیان نور افزود: در راستای بهره گیری از ظرفیت اردوهای راهیان نور به عنوان یک فناوری عظیم اردوهای دانشجویی از ۱۳ اسفند الی ۲۸ اسفند ماه در استان مرکزی آغاز شده و دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب کاروان‌های دانشجویی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: اعزام بیش از ۳ هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان مرکزی هدف گذاری شده و برنامه‌های مختلف و متنوعی با رویکرد جهاد تبیین برای آنها در نظر گرفته شده است.

سردار کریمی اضافه کرد: دانشجویان اعزامی راهیان نور از استان مرکزی از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس شامل دوکوهه، هویزه، سوسنگرد، علقمه، کانال کمیل، اروند کنار، خرمشهر، آبادان، فتح المبین، فکه، طلائیه، دهلاویه و سایر مناطق دیگر بازدید خواهند کرد و راویان برجسته نیز حماسه‌های دفاع مقدس را تبیین و روایت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات