زنجان-مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان از اعلام نتایج مرحله کشوری نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآنی بنیاد تعاون بسیج در کشور و همچنین درخشش آموزگاران و دبیران مدارس نمونه بسیج استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۴۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

درخشش دبیران مدارس نمونه بسیج در مسابقات قرآنی بنیاد تعاون بسیج کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛مسعود رمرودی با اعلام این خبر گفت:این مسابقات با هدف ترویج و گسترش فرهنگ زندگی قرآنی و تبیین آموزه های روح بخش قران کریم در بین دبیران برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد:دوره مقدماتی و استانی این مسابقات در آذر ماه ۱۴۰۱ و در بالاترین سطح علمی و ارزیابی در استان زنجان با حضور 76 نفر از دبیران و همکاران این موسسه آموزشی فرهنگی در بخش های حفظ یک جزء ، پنج جزء، ده جزء،رشته ترتیل ، اذان و تفسیر در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که با انتخاب و معرفی ۶ نفر برگزیده از کلیه بخش ها به مرحله کشوری به پایان رسید.


رمرودی تصریح کرد:درمسابقات سراسری که در تاریخ 12 اسفند ماه برگزار گردید از بین شرکت کنندگان استان زنجان ۴ نفر از بزرگواران حائز مقام های اول تا سوم کشوری در رشته های مختلف شدند.

وی یادآور شد:طبق نتایج اعلام شده از سوی داوران مسابقات خواهر زهرا میرزایی بعنوان نفر اول بخش حفظ یک جزء، خواهر مریم خالقی نفر دوم بخش حفظ ۵ جزء، خواهر مینا بیات نفر سوم بخش حفظ ۱۰جزء و همچنین برادر مهدی علیمحمدی نفر سوم بخش ترتیل از همکاران مدارس نمونه بسیج استان زنجان می باشند.


وی افزود: امیدواریم با تلاش و همت همکاران و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتردر مسابقات سال آینده بتوانیم زمینه شرکت و حضور بیش از پیش همکاران و بویژه فرزندان عزیز را فراهم کنیم.

 

ارسال نظرات