فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن بسیاری از لیدرهای آشوب‌های اخیر شناسایی و بازداشت شدند که این امر حاکی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در گیلان است.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۰۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در اولین همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) و تمامی نیروهای امنیتی بازوهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: خیلی از اقدامات سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دیده نمی‌شود و تمامی برنامه‌های آنان گمنام ولی جهادی است.

وی با اشاره به نقش نیروهای امنیتی و سربازان گمنام اطلاعات سپاه در ایجاد آرامش در جامعه افزود: سربازان گمنام اجر خود را از پروردگار خواهند گرفت؛ زیرا بسیاری از کارهای آنان یادآور روزهای دوران دفاع مقدس است‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان، پیروزی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) تصریح کرد: انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی است؛ زیرا سربازان گمنام امام‌زمان (عج) را باید این فرصت را غنیمت شمرده و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به افزایش صبر و استقامت در بین آحاد مردم و به‌ویژه در بین نیروهای سازمان اطلاعات سپاه و حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان افزود: اگر صبر و استقامت کنیم نزول و کمک ملائکه و پروردگار را شاهد خواهیم بود، لذا اگر سربازی امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری را پذیرفتیم باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و از ایشان تبعیت کنیم؛ زیرا مسیر رستگاری اجرای همین مهم است.

وی با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در ایام اغتشاشات در گیلان خوش درخشیده و باعث ایجاد امنیت در جامعه شدند، تصریح کرد: در استان گیلان و در سریع‌ترین زمان ممکن بسیاری از لیدرهای آشوبات شناسایی و بازداشت شدند که این امر حاکی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در گیلان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تواصع به حق و تواصع به صبر گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در فرمایشات خود توجه به فریضه قطعی جهاد تبیین است زیرا انجام این فرضیه منجر به تشخیص حق از باطل می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظرات