خبرهای داغ:
تحویل نمادین کلید سه واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی از هزار و ۳۸۰ واحد در خراسان‌جنوبی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۱۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  با حضور استاندار خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان  در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور تحویل گشت.
آیت الله رئیسی در این مراسم که همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، دستور واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در ۳۱ استان کشور را صادر کرد.
این واحد‌های مسکونی با اهتمام ویژه دولت به مسکن محرومین و به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و خیرین تکمیل و به به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است ، تحویل نمادین کلید سه واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی از هزار و ۳۸۰ واحد در خراسان‌جنوبی با حضور استاندار سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان صورت گرفت.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها