خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در آینده نزدیک توطئه مسمومیت دانش‌آموزان خنثی خواهد شد و در خصوص این ماجرا در کرمانشاه سرنخ‌هایی داریم که در حال دنبال کردن و بررسی این سرنخ‌ها بوده و نتایج این بررسی‌ها در آینده اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۶۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران، فرهنگ ایثار و شهادت هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم کوبیده است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا و دشمنان این مرز و بوم با دو راهبرد هویت‌زدایی و هویت‌زایی غربی به جنگ ارزش‌ها و اعتقادات آمده‌اند؛ یقینا آینده ازآن ماست و پیروز آینده در این مباحث هم نظام و جمهوری اسلامی ایران است.

 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادآور شد: در طول عمر با برکت انقلاب هر اتفاقی که برای کشور افتاده اول با ناامیدی، ترس و اضطراب شروع شده و بعد به امید و سربلندی و پیروزی ختم شده است.

وی گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته تلاش کردند به بهانه حجاب به نظام ضربه بزنند، اما به یاری خداوند و علی‌رغم خسارت‌های زیادی که در حوزه‌های مختلف به کشور وارد کردند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به اهدافشان برسند.

ریحانی در ادامه به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی، نظامی و دفاعی کشور اشاره کرد و افزود: امروز جهاد تبیین یک راهبرد اساسی در برابر جنگ تحریف دشمنان است؛ باید بگوییم و توجیه کنیم هر چند هزینه دارد هزینه کتک خوردن دارد، هزینه برکنار شدن دارد، هزینه آبرویی دارد اما اگر اعتقاد داریم باید برای دین و انقلاب هزینه بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سناریوی جدید دشمن با عنوان جنگ روانی در مدارس اشاره کرد و گفت: دشمن چون در چند ماه اخیر در اغتشاشات راه به جایی نبرده امروز با این نقشه جدید به میدان آمده و آرامش دانش‌آموزان و خانواده‌ها را نشانه رفته تا با ایجاد فضای ترس و جنگ روانی به هدف خود که همان به تعطیلی کشاندن مدارس است، برسد.

ریحانی تصریح کرد: در آینده نزدیک توطئه مسمومیت دانش‌آموزان هم خنثی خواهد شد. در خصوص این ماجرا در کرمانشاه سرنخ‌هایی داریم که در حال دنبال کردن و بررسی این سرنخ‌ها بوده و نتایج این بررسی‌ها در آینده اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات