خبرهای داغ:

دیدار مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سازمان بسیج کشور با خانواده شهیدان طیبی +عکس

مسئول معاونت عقیدتی سازمان بسیج کشور و جانشین دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با خانواده شهیدان طیبی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ حجت الاسلام والمسلمین  توکلی، جانشین دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و حجت الاسلام سید حسین بنی حسینی، مسئول معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین   با خانواده شهیدان محمود و وحید طیبی دیدار و گفتگو کردند و مقام والای این شهیدان  را  گرامیداشتند.

شهید محمود طیبی فرزند احمد و برادر شهید وحید طیبی است که در خرداد ماه سال 1344 در منطقه نفت سفید استان خوزستان دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده به ارمغان آورد.

 

این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و در تاریخ 26 دی‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و نامش در زمره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان قرار گرفت.

 

شهید محمود طیبی در سن 21 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و مزارش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

 

شهید وحید طیبی نیز در تیرماه سال 1346 در روستای نفت سفید از توابع شهرستان هفتگل دیده به جهان گشود و پس از مدتی به اهواز مهاجرت کردند.

 

شهید طیبی در 23 بهمن ماه سال 1362 در منطقه عمومی عملیات خیبر در حالی که در حال نبرد با دشمنان بود شربت شهادت را نوشید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها