خبرهای داغ:
برپایی جشن و سرور میلاد امام زمان(عج) در اکثر نقاط شهرستان اسفراین توسط عاشقان و دلباختگان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) جلوه ای خاص به شهر بخشید.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۵۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، برپایی جشن و سرور میلاد امام زمان(عج) در اکثر نقاط شهرستان اسفراین توسط عاشقان و دلباختگان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) جلوه ای خاص به شهر بخشید.

منتظران امام عصر (عج)در همه جای شهرستان اسفراین و روستاهای تابعه با چراغانی و با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به استقبال بهار دل‌ها و بهار طبیعت رفتند.
علاوه بر تزئین و فضاسازی زیبای خیابان‌های اصلی شهر‌ها، کوچه‌ها و معابر محلات هم به صورت چشم نوازی چراغانی شده و دوستداران مهدی موعود در هرگوشه‌ای به جشن و شادی پرداختند.

سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود، توزیع بسته‌های فرهنگی، پخش شربت و شیرینی بخشی از برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.
امروز حال و هوای جای جای شهرستان کاملا مهدوی است و مشتاقان ظهور، کوی و برزن را آذین بندی و در حد توان خود به برپایی هرچه باشکوهتر جشن‌های عید نیمه شعبان کمک می‌کنند.
همه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج،مساجد،مصلی،مهدیه وامامزاده های سطح شهر به همت بسیجیان و مردم مومن اسفراین آذین بندی و چراغانی شده بود

عاشقان حضرت ولیعصر امام زمان (عج) در میدان‌های اصلی این شهر ضمن برپایی جشن ولادت، برای تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر دعا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها