فرماندار خاش:

بزرگداشت یاد شهدا، رمز پایداری نظام اسلامی است

فرماندار شهرستان خاش گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان، رمز مهم پایداری نظام شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۶۳
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

صاحب گل صالحی، فرماندار شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خاش افزود: شهیدان در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی در خط مقدم جبهه حق بر علیه باطل بودند و با رشادت‌های خود عزتمندی اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر بوده و باید با برپایی اردوهای فرهنگی راهیان نور و یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد.

صالحی ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصتی بسیار ارزشمند برای معرفی ظرفیت های جنگ هشت ساله ایران در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب است، در آن دوران سخت و دشوار شهیدان و رزمندگان اسلام با اقتدار و عزت از مرزهای میهن صیانت کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام و شهیدان راه اسلام بوده و هم اینک نیز این نظام حامی بزرگ محرومان و مظلومان عالم به شمار می آید.

فرماندار خاش گفت: ادامه راه خونبار شهیدان سبب استحکام پایه های این نظام می گردد و دشمنان را از رسیدن به اهداف ننگین و شوم شان ناکام می گذارد.

ارسال نظرات