خبرهای داغ:
۳۴ تفاهم میان شرکت‌های دانش‌بنیان و پتروشیمی‌ها در رویداد پتروفن زون به امضا رسید.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۸۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رئیس هیئت مدیره مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران از انعقاد ۳۴ تفاهم نامه میان شرکت‌های دانش بنیان و فناور و شرکت‌های پتروشیمی در رویداد پتروفن زون خبر داد.

 

ارسلان قنواتی افزود : در رویداد فناورانه "پتروفن زون" مجموعه‌های بسیاری از جمله منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت‌های پتروشیمی اروند، مارون، فجر و تندگویان، پارک علم و فناوری خوزستان و فن بازار ایران، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و شرکت‌های دانش بنیان، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت خوزستان حضور داشتند.

 

وی افزود: براساس اطلاع رسانی‌های انجام شده و نیازسنجی شرکت‌های پتروشیمی، شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در این رویداد رزومه‌های خود را ارسال کردند تا توانایی سنجی شوند.

 

رئیس هیئت مدیره مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران گفت: ۵۲۷ شرکت دانش بنیان و فناور برای حضور در این رویداد توسط تیم‌های تخصصی آنالیز و بررسی و در نهایت ۲۰ شرکت برای حضور نهایی معرفی شدند.

 

قنواتی عنوان کرد: به منظور حمایت از شرکت‌های درون خوزستان ۵ شرکت دانش بنیان و فناور خوزستانی برای این برنامه و معرفی توانمندی‌های خود به منظور انعقاد قرارداد همکاری و تفاهم نامه با شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بورسیه شدند.

 

وی با بیان اینکه شرکت‌های بورسیه شده خوزستانی در این رویداد شرکت‌های دانش بنیان و توانمندی بودند که تازه کار خود را آغاز کرده اند، ادامه داد: خوشبختانه همه این ۵ شرکت خوزستانی موفق شدند با شرکت‌های پتروشیمی تفاهم نامه منعقد کنند.

 

رئیس هیئت مدیره مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران با اشاره به دستاورد‌های برگزاری رویداد پتروفن زون گفت: ۳۴ تفاهم نامه میان شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی و شرکت‌های پتروشیمی در این رویداد منعقد شد. همچنین ۱۸ صورتجلسه نیز به امضا رسیده است که امیدواریم هرچه سریعتر به تفاهم نامه منجر شوند.

 

قنواتی عنوان کرد: برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند زمینه ساز توسعه و رشد شرکت‌های دانش بنیان در استان خوزستان و کشور شود و همچنین به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری نیز کمک شایانی کند.

 

وی افزود: اگر شرکت‌های دانش بنیان و فناور کشور تقویت شوند شاهد رونق تولید و جهش اقتصادی خواهیم بود که نتیجه آن نیز اثرگذاری بر دیگر بخش‌ها از جمله مساله اشتغال است که یکی از مهمترین دغدغه‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها