خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه نینوا:

راهیان نور یک امر معنوی در راستای جهاد تبیین است/اردوگاه شهدای گلستان آماده پذیرایی از زائران گلستانی

سرهنگ پاسدار سیداحمد سادات حسینی گفت: مرکز اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا با یک برنامه ریزی مناسب اقشار مختلف بسیج را در یک بازه زمانی بیش از هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور اعزام نموده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۰۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

راهیان نور یک امر معنوی در راستای جهاد تبیین است/اردوگاه شهدای گلستان آماده پذیرایی از زائران گلستانی

سید احمد سادات حسینی مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: راهیان نور یک امر معنوی در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: مرکز اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا با یک برنامه ریزی مناسب اردوهای راهیان نور دانش آموزی دانشجویی و بسیج مساجد محلات را در یک بازه زمانی، از تاریخ 23 اردیبهشت 1401 لغایت 10 شهریور 1401 بیش از هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور اعزام نموده است.

سادات حسینی اظهار داشت: از تاریخ 22 آذر1401 لغایت 20 بهمن 1401 بیش از هزار نفر از دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و در بازه پایانی سال بیش از ۲۰۰۰ نفر قشر دانشجویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس از سراسر استان گلستان اعزام خواهند شد و در پایان سال اردوهای بسیج اقشار محلات از طریق پایگاه های مقاومت بسیج و اردوهای خانوادگی به صورت خودرویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه نینوا در پایان عنوان کرد: اردوگاه شهدای گلستان این آمادگی را دارد که از زائران عزیز و خونگرم استان در این اردوگاه پذیرایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها