خطیب نماز جمعه اردل؛

از ویژگی های منتظران ظهور مبارزه با ظلم و استکبار است

امام جمعه موقت اردل با اشاره به ویژگی های ظهور گفت: از ویژگی های منتظران ظهور مبارزه با ظلم و استکبار است.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۰۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛نماز عبادی سیاسی جمعه اردل در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی،با تبریک فرخنده میلاد باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به ویژگی های منتظر پرداخت و گفت: به هیچ عنوان انتظار سکون نیست بلکه حرکت در مسیر اهداف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که همان اجرای عدل و داد،مبارزه با ظلم و استکبار، زندگی اسلامی و انسانی و اجرای احکام و حدود الهی است.

امام جمعه موقت اردل گفت: از جمله وظایف ما در زمان غیبت، پیروی از قرآن و عترت وگوش به فرمان نائبان عام امام زمان ارواحنافداه، ولی فقیه است،خود حضرت دستور فرمودند که در زمان غیبت کبری به فقهای جامع الشرایط مراجعه کنید.

وی ادامه داد: ارتباط روحی و عاطفی با حضرت حجت بن الحسن علیه الاسلام، قرائت ادعیه، دعای ندبه، دعای عهد، دعای سلامتی، دعای فرج و رفتن به جمکران و به یاد حضرت بودن در شبانه روز است.

حجت الاسلام حسینی افزود: طبق روایات در هفته دو بار اعمالمان به حضرت امام زمان ارواحنافداه عرضه می شود پس سعی کنیم که امام زمانمان از دست ما راضی و خوشحال باشند.

ارسال نظرات