خبرهای داغ:

افتتاح حوزه مقاومت بسیج سردار سلیمانی در اهواز

آیین افتتاحیه حوزه مقاومت سرادر شهید سپهبد قاسم سلیمانی ۲۰شهری در منطقه پردیس اهواز با حضور فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام غرب اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۲۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز؛ این مراسم با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت، فرماندهان پایگاه ها، و سرمربی طرح صالحین منطقه برپا گشت که بعد از افتتاح حوزه، فرمانده ناحیه امام حسین علیه السلام غرب اهواز شروع به سخنرانی نمود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز به نقش بسیج و کارکردآن در حفظ و صیانت از نظام انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: برنامه های دشمن از جمله در اغتشاشات و نا آرامی های اخیر که دشمن با جنگ ترکیبی به مقابله با نظام اسلامی ایران پرداخت است.

 

سرهنگ ویسی پور در ادامه افزود:

«جنگ با دشمن جنگ نا تراز است و دشمن به دنبال مهار بسیج است

و در این جنگ بسیج به میدان آمده است

هرپایگاه مقاومت بسیج به مثابه نظام و انقلاب است در آن جغرافیایی که فعالیت می کند.

وی ادامه داد: شرایط کشور ما از نظر ژئو پلیتکی و جغرافیایی در منطقه خاص و در حال پیدا کردن خود و رو به ترقی بوده، و دشمن که تا قبل از انقلاب بر ذخائر و این سرزمین مسلط بود و الان بواسطه انقلاب دستش کوتاه شده، ناراحت هستند و این دشمنی ادامه دار خواهد بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ع اهواز گفت: دشمن می داند اگر ایران اسلامی بر این مشکلات جاری چیره بشود، صدور انقلاب سریعتر و بیشتر محقق خواهد شد.

 

سرهنگ ویسی پور اظهار کرد: ما در بسیج تکلیف خود را بنا به دستور رهبری «جهاد تبیین» دانسته، و باید به عنوان یک اصل قرار بدهیم و در آن ایجاد امید در بین جامعه ، رفع یاس به عنوان مهمترین هدف دشمن، داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار