خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان؛

لزوم توجه به محتوا و کیفیت اردوهای راهیان نور/ زائران باید دست پر برگردند

سردار شاهوار پور در همایش روز ملی راهیان نور در اهواز بر توجه هر چه بیشتر به موضوعات کیفی و محتوایی در سفرهای راهیان نور و یادمان های عملیاتی دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۸۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار بسیج  با اشاره به اینکه ره آورد راهیان نور، یکی از مقاطع بسیار مهمی است که در این ایام اتفاق می افتد، گفت: هزاران نفر زائران راهیان نور از سراسر کشور در استان خوزستان برای زیارت  مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند.

 

سردار شاهوار پور با بیان اینکه امسال حجم خیلی بیشتری در مناطق عملیاتی و یادمان های راهیان نور حضور پیدا می کنند عنوان داشت: در بخش دانشجویی و دانش آموزی امسال به نسبت سال گذشته و سال های قبل حضور بیشتر و از نظر کمی و کیفی وضعیت بهتر است.

 

وی با اشاره به اینکه فضایی که برای استفاده زائران راهیان نور برای آحاد مردم و اقشار مختلف پیش بینی شده یکی از موضوعاتی بود که در الویت در یادمان ها بود گفت: از نظر محتوایی اقدامات بهتر و بیشتری صورت گرفته تا زائرین از فضای معنوی یادمان ها بهره بیشتری ببرند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: در بخش خادمین حجم تعداد نفرات زیادی خادمان داوطلب هستند که در این یادمان ها حضور پیدا کنند برنامه ریزی صورت گرفته تا همه خادمین بتوانند از مناطق عملیاتی بهره کافی ببرند.

 

سردار شاهوار پور بیان داشت: در بحث کیفیت کار اردوهای راهیان نور در بخش محتوایی تلاش های خیلی خوبی شده است یادمان شوش دانشجوهای نخبه از سراسر کشور حضر پیدا کرده و شب خوابی دارند عملیات های آبی و خاکی و رزمایش ها انجام می گیرد، کاری متفاوت نسبت به سال گذشته است، ما باید بتوانیم تلاش کنیم تا زائر ما از لحاظ محتوایی با دست پر برگردد امسال به این موضوع بیشتر پرداخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها