فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی گروهان ویژه تک تیرانداز شهید زرین تیپ 48 فتح در مسابقات تک تیرانداز ویژه کشور خبر داد .
کد خبر: ۹۴۹۸۲۱۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

سردار حسن حکمتیان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت : مسابقات تک تیرانداز ویژه بین همه یگان های سپاه پاسداران و  با حضور ۳۱ استان و ۴۰ تیم از سراسر کشور در قم برگزار شد و تیم ۱۰ نفره گروهان ویژه تک تیرانداز شهید زرین تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند.

وی ابراز داشت: گروهان تک تیرانداز شهید زرین تیپ ۴۸ فتح علاوه بر این در رده انفرادی مقام نائب قهرمانی،  مقام اول لاک و هجوم، مقام سوم رزم شبانه، مقام سوم بیاتلون و مقام دوم بخش دقت را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

سردار حکمتیان مهمترین عنصر هر یگان رزم را توان و آمادگی آن دانست و گفت: خوشبختانه تیم تیپ ۴۸ فتح استان با این افتخار آفرینی نشان داد که در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد.

فرمانده نظامی در استان ابراز داشت: تیپ ۴۸ فتح خود را خادم مردم می داند و نه تنها در حوادث و بلایای طبیعی به یاری آنها می شتابد بلکه در تمامی عرصه از جمله حوزه تامین امنیت مردم نیز در خط مقدم قرار دارد. 

وی این پیروزی ارزشمند را به رزمندگان تیپ ۴۸ فتح و خانواده های ایشان و عموم مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفت.

 

 

ارسال نظرات