خبرهای داغ:
سرهنگ عبداللهی عنوان کرد: ۵۸۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور، با ۱۲ دستگاه اتوبوس صبح روز جمعه ۱۹ اسفندماه به استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۲۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

قزوین_ سرهنگ مجید عبدالهی جانشین سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: کاروان زیارتی راهیان نور و بازدید از یادمان های دفاع مقدس در مناطق جنگی جنوب کشور با عنایت الهی، پس از گذشت دو سال و اندکی که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا کمرنگ و یا تعطیل شده بود، در اسفندماه سالجاری با توجه به دو مرحله اعزام قبلی در سال جاری با استقبال پر شور مردم شهیدپرور قزوین مواجه شد.

وی گفت: این کاروان با استعداد ۵۸۰ نفر از عاشقان و رهروان عرصه های جهاد و شهادت در قالب ۱۲ دستگاه اتوبوس صبح روز جمعه ۱۹ اسفندماه به استان خوزستان اعزام شدند.

سرهنگ عبدالهی افزود: امروز دشمن در صدد القا یأس و ناامیدی در بین آحاد مردم به ویژه در مباحث اقتصادی‌ است و همواره سعی دارد با هجمه هایی که به سوی جوانان ما داشته آنها را با شیوه های مختلف به ویژه فضای مجازی تحت ثاثیر قرار دهد و افکار پاک آنها را درگیر اهداف پلید و شوم خود سازد.

وی اضافه کرد: امروز شاهد این امر مهم هستیم که لطف الهی و عنایت شهدا همیشه در بحران‌ها کمک حال ملت ما بوده و آنچنان که بیشتر زائرین کربلای ایران از نوجوانان و جوانانی هستند که مشتاقانه قدم در این راه گذاشته اند تا به استکبار جهانی این پیام را بدهند که ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونمان پای آرمان‌های انقلاب ،امام راحل و رهبر عزیزتر از جانمان ایستادیم و ادامه دهنده عرفان سرخ شهدا بوده و خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها