معاون اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی از افزایش 35 درصدی اعزام زائران از مناطق مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: میزان استقبال از اردوهای راهیا‌ن نور امسال در مقایسه با سنوات گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۴۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، عزت‌الله ابراهیمی، معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 20 اسفند در آیین بدرقه زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور که در حسیننیه دوم بهمن ارومیه برگزار شد، گفت: کاوران‌های اردویی راهیان نور بازدید از یادمان فتح‌المبین، شط‌علی، اروندکنار، علقمه، نهر خین، شلمچه، شهدای طلاییه و یادمان شهدای هویزه را در برنامه دارند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، اردوهای راهیان نور امسال با سال گذشته به معنای واقعی کلمه متمایز است، ادامه داد: نسبت حضور کاروان‌ها در سال جاری نسبت به سنوات گذشته  قابل سنجش است، امسال از این اردوهای معنوی استقبال بیشتری به عمل آمده است و بنابر پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته، اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور 35 درصد ارتقا یافته است.
ابراهیمی اضافه کرد: در طول این اردو، زائران از نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا بازدید کرده و و در رزمایش فرهنگی، رزمی و بصیرتی که در محل مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود، حضور می‌یابند، همچنین در برنامه‌های فرهنگی که به مناسبت‌های مختلف در محل اردوگاه برپا می‌شود، شرکت می‌کنند.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه طبق برآوردهای انجام شده، 7 هزار نفر از مردم استان ما از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل می‌آورند، گفت: این اردوی معنوی و معرفتی به‌معنای واقعی کلنه با استقبال عمومی همراه است.

ابراهیمی از دست‌اندرکاران قرارگاه راهیان نور کشور برای مشارکت در برپایی هرچه باشکوه این اردوها قدردانی به عمل آورد و گفت: این حرکت فرهنگی و تربیتی حاصل کار دسته‌جمعی و همکاری نهادهای مختلفی است، که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات