فرمانده سپاه قدس گیلان: در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل نظم جدید جهانی، گفت: جهان در حال تغییر است و در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۳۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست با فعالان برگزیده شبکه‌های اجتماعی گیلان اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور شاهد طراحی بی‌نظیر دشمن در مدیریت صحنه بودیم لذا از آخرین فشنگ‌هایش استفاده کرد تا شکست‌خورده این بازی نباشد.

وی به شکست و سرگردانی دشمن در پی حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به پیچیدگی‌های عجیب در این جنگ ترکیبی، هیچکس تا این حد نظم ‌و دقت‌نظر در طراحی را باور نمی‌کرد این در حالی است که با شناسایی دقیق از نقاط ضعف ما پای‌کار آمده بود اما شکست دشمن با توجه به طراحی سنگینش از معجزات الهی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف درخصوص ارتباط با نسل جوان، اطلاع‌رسانی، اصلاح امور اقتصادی، عدم توجه به آسیب‌های اجتماعی و … دارای ضعف‌هایی هستیم که باید بر آن اهتمام ویژه شود.

دشمن از استقامت ملت ایران به ستوه آمده است

عبدالله‌پور با اشاره به امتداد انقلاب‌اسلامی تحت لوای الهی ادامه داد: حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در ۲۲ بهمن شبیه یک معجزه بود لذا دشمن از همین استقامت ملت به ستوه آمده است درحالی‌که با این فشارها، هر ملتی از پا در می‌آمد.

وی اظهار کرد: این ملت با جان و مالشان از انقلاب حفاظت کردند و خداوند نیز در ازای این مقاومت پاداش می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تشکیل نظم جدید جهانی اشاره کرد و گفت: جهان در حال تغییر است و در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم لذا برای استقرار، کشورمان دارای شرایط خوبی است و در دنیا به‌خصوص در خاورمیانه حرفی برای گفتن داریم و دارای دست برتر هستیم.

برای پیشبرد اهداف نیازمند تلاش شناسایی ساز و کار داخلی هستیم

عبدالله‌پور با اشاره به چالش‌های موجود در کشور خاطرنشان کرد: علت عدم موفقیت در حوزه‌های مختلف جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، معیشت و… به دلیل بهره‌گیری از مدل غربی در رفع این مشکلات است در حالی که برای پیشبرد اهداف نیازمند شناسایی ساز و‌ کار داخلی هستیم.

پایان پیام/

ارسال نظرات