به مناسبت صدمین سالگرد تشکیل جمعیت هلال‌احمر تعداد ۱۰۰نهال باحضور استاندار بوشهر در روستای منصوری جنوبی تنگستان کاشته شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،به مناسبت جشن روز درختکاری و همچنین صدمین سالگرد تشکیل جمعیت هلال‌احمر،باحضور استاندار بوشهر ،تعداد صد نهال در دشت های روستای منصوری جنوبی تنگستان کاشته شد.

دکتر محمدزاده استاندار بوشهر دراین آیین گفت:کاشت هر نهال علاوه بر ایجاد فضایی سبز باعث تقویت فضای حیاتی کشور نیز می شود.
استاندار بوشهر در ادامه افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هر ساله در این روز به شکل نمادین نهالی را می‌کارند تا به عنوان پدر امت، آحاد مردم را به کاشت و نگهداشت درختان فراخوانند و یادآور شوند که «ما از مردم خواهش می‌کنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمّیّت بدهند.
در ادامه مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برکاشت سه نهال توسط هرنفرگفت:به راحتی میتوان در استان بوشهر تعداد یک الی سه میلیون و دویست هزاراصله نهال کاشت.
این برنامه با حضور دهیاری وشورای اسلامی روستای منصوری جنوبی،اعضای جمعیت هلال‌احمر احمر شهرستان تنگستان ،مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر وبسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثارالله و همچنین گروه جهادی حوزه روح الله شهر اهرم برگزارشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات