خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز انجام شد:

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه در قالب رزمایش مهدوی در شیراز

آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی، ۵۹ سری جهیزیه، مرمت و ساخت بیش از ۱۵۰ منزل و جشن آزادی ۳۹زندانی جرایم غیرعمد تحت عنوان رزمایش مهدوی در حرم سید علاءالدین حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۷۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علیپور در آیین توزیع 6500 بسته معیشتی، 50 سری جهیزیه، مرمت و ساخت بیش از 150 منزل و جشن آزادی 39 زندانی جرایم غیرعمد تحت عنوان رزمایش مهدوی که در حرم سید علاءالدین حسین (ع) برگزار شد، با یادآوری اینکه از زمان شیوع کرونا تا کنون فرصت خدمت‌رسانی به مردم تحت عنوان کمک‌های مومنانه برای بسیجیان و خیرین فراهم شد و طی دو سه سال گذشته شاهد دستگیری و حمایت نیازمندان توسط خیرین بودیم، اظهار داشت: این بسته‌ها تماما توسط خیرین تامین شده است.

وی با یادآوری آزادی 38 زندانی تا قبل از تحویل سال به آغوش خانواده بازمی گردند، ادامه داد: 150 منزل محروم هم به همت گروه‌های جهادی این ناحیه مرمت، یا از اول ساخته شده است.

علیپور گفت: در سال جاری اگرچه فرصت برگزاری چنین رزمایشی نداشتیم، اما محرومین را فراموش نکردیم و در شب یلدا هم چنین برنامه‌هایی برگزار شد.

وی با اشاره به تامین 50 سری جهیزیه رایگان توسط سپاه برای زوجین جوان کمتر برخوردار، تاکید کرد: خیرین باید بدانند که پایگاه‌ها آمادگی پذیرش کمک‌های آنان برای رساندن به دست محرومین را دارند.

در ادامه این برنامه، حجت‌الاسلام طاهری، تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) که این برنامه در این‌ حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما به وسیله این اتفاق، ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد و به خوبی نشان داد که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و نشان داد که نیرو‌های بسیجی نه فقط در عرصه نظامی سینه سپر می‌کنند، بلکه در کمک‌های مومنانه هم پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کرونا برای همه نگرانی داشت، تصریح کرد:، اما در ایران زمینه‌های فعالیت سپاه و بسیج را بیشتر هویدا کرد و اگر کار‌های جهادی سپاه و بسیج نبود، مملکت می‌مرد.

طاهری با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان داد نیرو‌های بسیجی، نیروی نظامی صرف نیست، ادامه داد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد،کاری بزرگ است که آزادی یک نفر نیست، بلکه کمک به یک خانواده است و امسال بیش از 200هزاز نفر آزاد شده‌اند که کاری بزرگ است. 

به گفته وی، ارتباط اجتماعی با فعالیت‌های مذهبی، مایه مباهات و مایه برکت فعالیت‌های بسیج است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها