خبرهای داغ:
مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور ایثارگران تأکید کرد:

اهتمام استانداری خراسان جنوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور ایثارگران بر اهتمام استانداری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۸۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، افسانه زارعی با بیان این مطلب در دیدار صمیمی جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان شاغل در استانداری با دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی، شهادت را عطیه‌ای الهی و ویژه بندگان شایسته پروردگار خواند.


وی با تأکید بر اینکه شهدا، مایه برکت جامعه می‌باشند، از مدیرانی که در اقدامات و برنامه‌های خود، پیوست فرهنگی شهادت و ایثار را مدنظر قرار می‌دهند، تقدیر کرد.


مشاور استاندار در امور ایثارگران به تشریح اقدامات این حوزه در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: در یک سال اخیر با رهنمود‌های استاندار، اقدامات ارزنده و کم نظیری در حوزه ایثار و شهادت در استان صورت گرفت.


زارعی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهید ناصری، شهید کاوه، شهدای روحانی، ۵۳ شهید منتسب به خانواده استانداری و ... از جمله اقداماتی است که در طول سال جاری انجام شد و نتایج خوبی هم به همراه داشت.


وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار مبنی بر تدفین شهید گمنام در محوطه استانداری، تأکید کرد: این اقدام ارزشمند، مورد اقبال قرار گرفت.


زارعی، موضوع ساماندهی گلزار شهدا از دغدغه‌های استاندار و از موارد تأکیدی در سفر‌های شهرستانی بود که با نگاه ویژه به نتایج خوبی هم رسید.

مشاور استاندار در امور ایثارگران تصریح کرد: در سال جاری، موضوع سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار با جانبازان و آزادگان، تقدیر پیشکسوتان و ... به طور ویژه در دستور کار استاندار قرار داشت.

زارعی افزود: این مهم در شهرستان‌ها هم به طور ویژه و البته به تبعیت از استاندار در دستور کار فرمانداران هم قرار داشت.

وی متذکر شد: موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران هم از موضوعات مهمی بود که با پیگیری‌های شخص استاندار در دستگاه‌های اجرایی به طور ویژه دنبال شد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور ایثارگران گفت: بنا به تأکیدات صورت گرفته توجه به حوزه ایثار و شهادت، در اولویت برنامه‌های سال آینده قرار خواهد داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها