فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور خبر داد.

رونمایی از المان شهدای دانش آموز در نیشابور/کلاس های مدارس به نام شهدا مزین می شود + (فیلم)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، گفت: در راستای برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید شهرستان تمام کلاس های مدارس به نام شهدا مزین می شوند که در همین راستا و در روز بزرگداشت شهدا این اتفاق مبارک در آموزشگاه شهید یزدانی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۴۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در آیین رونمایی از المان شهدای دانش آموز این شهرستان که در روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، اظهارکرد:در راستای برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید شهرستان تمام کلاس های مدارس به نام شهدا مزین می شوند که در همین راستا و در روز بزرگداشت شهدا این اتفاق مبارک در آموزشگاه شهید یزدانی با حضور مسئولان محلی انجام شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور،گفت: اگر سیر و منش شهیدان را به دانش آموزان بسط و گسترش دهیم هیچ طوفانی نخواهد توانست به این انقلاب آسیب بزند.

مدیر مدرسه آموزشگاه شهید یزدانی در این خصوص گفت: دانش آموزان دهه نودی نیازمند آشنایی و فراگیری فداکاری های و رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس شهدا و ایثارگران و جانبازان هستند و یکی از اقدامات موثر فرهنگی نامگذاری و مزین کردن کلاس ها با نام یاد شهدای والامقام است.
 
خانم عزیزی، ادامه داد: این شهیدان عزیزی که نام مبارک آن ها بر درب کلاس ها  مزین شده اند، شهدای دانش آموز هستند که بین ۱۳ تا ۱۵ سال سن دارند و ما باید شجاعت های این رزمندگان را از همین الان به دانش آموزان دهه نودی آموزش دهیم تا راه و یاد شهدای انقلاب اسلامی هزگر فراموش نشود.

خبرنگار: سید موسی الرضا حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها