خبرهای داغ:

برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج ) خوزستان

هفتمین گردهمایی رزمندگان و مراسم یادواره شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج ) خوزستان با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۸۸
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) : گردهمایی رزمندگان و مراسم یادواره شهدای مدافع حرم امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و رزمندگان استان خوزستان ، مسئولان کشوری و لشکری در حسینیه امام خامنه ای مدظله العالی لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) خوزستان برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) برگزار شد.

سردار حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) ، ضمن خوش آمد و خیر مقدم خدمتت مدعوین عزیز ، با اشاره به مکتب شهید سلیمانی افزود: لشکر مدافعان حرم حاصل تفکر و مکتب شهید سلیمانی است و این اتحاد بین کشورها و ملت‌های مسلمان منطقه حاصل رشادت‌های سردار دل‌ها می‌باشد.

در ادامه این مراسم سردار پور جوادی از فرماندهان جبهه مقاومت و فرمانده عملیات آزادسازی نبل و الزهرا ضمن اشاره به حماسه ها و جانفشانی رزمندگان مدافع حرم عنوان کرد : خداوند به بنده اش می‌گوید من به تو نعمت‌های زیادی عطا کردم اما تو توان شکرگزاری به این نعمت‌ها را نداری و همین خدا در جای دیگر درباره شهدا می‌گوید فکر نکنید که آنها مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و روزی می‌گیرند، یکی از بزرگ ترین نعمت‌های خداوند متعال به ما نعمت حیات است و آنان که جان خود را در کف می‌گیرند و به جهاد با دشمنان خدا میروند عظمت و جایگاه بالایی پیدا میکنند.

همچنین در انتهای این مراسم ضمن مداحی و مرثیه خوانی برای اهل بیت و شهدای والامقام از خانواده‌های معظم شهدا مدافع حرم لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) خوزستان رزمندگان تقدیر تشکر و تجلیل به عمل آمد. و به همه شرکت کننده ها هدیه ای به رسم یاد بود تقدیم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها