خبرهای داغ:
حجت الاسلام جلیلیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی و مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه از ماموستا ملا قادر قادری تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۱۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی و مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و ائمه جمعه استان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعزه محترم روحانی، سلام محترم و معزز ولی فقیه در سپاه را به ماموستا ملاقادر قادری ابلاغ نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند ماموستا ملاقادر قادری در بحث جهاد تبیین و روشنگری و حمایت از نظام و ولایت، با بیان اینکه بیش از هجمه اقتصادی و امنیتی، امروز دشمن هجمه روانی و جنگ تبلیغاتی دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب به مناسبت‌های مختلف به این نکته تأکید داشتند و در جایی فرمودند دشمن می‌خواهد افکار عمومی را قبضه کند؛ در چنین شرایطی بی تردید جهاد تبیین یک واجب عینی و فوری است.

دبیر قرارگاه جهاد تبیین استان کرمانشاه افزود: جهاد تبیین یک واجب فوری است و دشمنان ما همواره در دور کردن ما از مسیر روشن انقلابی با شکست مواجه شده اند و تبیین گری در شکست دشمن نقش مهمی دارد.

 

در این مراسم حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» امام جمعه فعلی سرپل ذهاب، به عنوان مدیر جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه منصوب و معرفی شد.

پیش از این حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه را بر عهده داشت. همچنین حجت الاسلام منتظری مدیر پیشین مرکز اسلامی استان کرمانشاه بود.

 

ارسال نظرات