با گذشت سال ها و تغییر نسل؛

اجر و قُرب به مقام شهدا همچنان باقی است

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در یادواره شهید منصور سلیم خانی از شهدای روستای "گنده گویی " این شهرستان ، گفت: علی رغم گذشت سال ها و تغییر نسل، همچنان اجر و قُرب به مقام شهدا باقی‌ است.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، یادواره شهید منصور سلیم خانی از شهدای روستای "گنده گویی " شهرستان اشتهارد به همت حوزه بسیج ۹۱۱ بسیج امام خامنه‌ای مدظله العالی، با حضور  علیرضا علیزاده فرمانده سپاه این شهرستان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

علیرضا علیزاده در این مراسم گفت: همیشه همه ی ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم چرا که امروز این امنیت و اقتدار خود را مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه اشتهارد در ادامه خاطر‌ نشان کرد:  هدف از برگزاری این مراسم این است که به همه مادران شهدا و همه مردم عزیز نشان داده شود، که علی رغم گذشت سال ها و تغییر نسل، همچنان اجر و قرب به مقام شهدا باقی‌ است و این نشان از اخلاص و پاکی و صداقت شهدا دارد.

در پایان‌ این مراسم ضمن صلوات و درود به روح پاک شهدا و امام شهدا بالاخص شهدای سرباز و سرباز منصور سلیم خانی، از خانواده‌ی محترم ایشان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها