آغازششمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر/ رقابت ۲۶۰ ورزشکار بانو در ۷ رشته ورزشی

ششمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در هفت رشته و به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۴۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

 

  در آیین افتتاحیه ششمن المپیاد ورزشی بانوان کار کشور،     محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نرجس بختیار خلج مشاور بانوان و خانواده وزارت کار، حامد ویس کرمی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و احمد اساوندی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری حضور داشتند.

این رقابت‌ها در حالی از امروز کارش را آغاز کرد که اختتامیه آن روز جمعه در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار خواهد شد. بانوان ورزشکار کارگر کشور قرار است در این رویداد در رشته پتانک، تنیس روی میز، بسکتبال سه نفره، دارت، شطرنج، بدمینتون و تیراندازی با یکدیگر به رقابت‌ بپردازند.

حامد ویس کرمی دبیر ششمین دوره ورزش کارگری در این مراسم اظهار کرد: اقتصاد و تولید در پهنه کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار است و در این راستا رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات و شعارهای سال‌ها در این چند سال اخیر به این مسئله خطیر و ارزشمند تاکید کرده‌اند، چرا که این مقوله از محوری‌ترین مسائل است.

مدیر کل کار استان تهران با اشاره به اینکه اقتصاد در دنیای امروز اصلی‌ترین گزینه قدرت در عرصه بین‌الملل و داخلی است گفت: در این راستا باید با کار شایسته در کشور این موضوع را مورد تاکید قرار دهیم تا به شکوفایی برسیم.

وی به سلامت جسم و روح در جامعه کارگری تاکید کرد که باید نیروی کارگر از این خصیصه برخوردار باشند چرا که سلامت، روح و جسم نیز در اسلام، تاکید شده است.

ویس کرمی ورزش را روح کار در محیط دانست و با بیان این که ورزشگاه‌های کارگران در سطح کشور فعال هستند تا بتوانند این قشر در این فضاها به ورزش بپردازند گفت: در ششمین دوره این رقابت‌ها ۲۶۰ ورزشکار در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند.

وی تصریح کرد: مرحله مقدماتی آن از آبان ماه به مدت سه ماه برگزارشد و ورزشکارانی از ۳۱ استان کشور به صورت فردی و تیمی در آن شرکت داشتند.

ارسال نظرات