اردوي راهيان نور جنوب کشور؛

اعزام دانش آموزان لردگانی به اردوی راهیان نور

همزمان با آغاز اردوهای راهیان نور، جمعی از دانش آموزان شهرستان لردگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحيه لردگان در مراسم بدرقه دانش  آموزان بسيجي گفت: با تاکيد رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالي) برحفظ دستاوردهاي دوران دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا باعث شد تا برگزاري اردوي راهيان نور به يکي از بزرگ‌ترين برنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس تبدیل شود و اين اردوها در سال جاري نيز با اعزام دانشجويان بسيجي خواهر و برادر، پيشکسوتان ادامه دارد و اکنون هم اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوب کشور اعزام می شوند.

 سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود : در این اردو  دانش‌آموزان متوسطه دوم مدارس شهرستان لردگان به مناطق عملياتي جنوب اعزام می شوند، تا نسل‌هاي چهارم انقلاب اسلامي از نزديک با فرهنگ و تفکر بسيجي و مفاهيم ارزشمند ايثار و شهادت آشنا شوند.

 فرمانده سپاه ناحيه لردگان تصريح کرد: اين اردو سومين مرحله اعزام راهيان نور لردگان در سال 1401 مي باشد ، پيش از اين هم، اردوي راهيان نور بسيج دانشجويي خواهر و برادر شهرستان لردگان و همچنين اردوي راهيان نور بسيج پيشکسوتان اين شهرستان را به استان کرمان و زيارت قبر مطهر سردار دلها شهيد حاج قاسم سليماني را داشتيم.

 رحيمي در پايان با تقدير از مديريت آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت: مديريت اداره آموزش و پرورش لردگان و معاونت پرورشي اين اداره تعامل خوبي جهت برنامه ريزي و ساماندهي دانش آموزان دارند.

شایان ذکراست: دانش آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن می کنند.

ارسال نظرات