خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به اینکه عرصه برای فعالیت زن مسلمان در جامعه اسلامی فراهم است گفت: حضور زنان با حجاب در میادین ورزشی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران مجاهدت است.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۲۰
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

عرصه برای فعالیت بانوان در جامعه اسلامی فراهم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ امیر جعفری در مراسم تجلیل از دختران ورزشکار بسیجی قم که در همایش اقتدار دفاع شخصی و حرکات نمایشی گردان‌های کوثر کشور مقام نائب قهرمان را کسب کردند، اظهار داشت: اهمیت ورزش بانوان بسیار زیاد است، دشمن به دنبال این است که نظام و انقلاب اسلامی ایران را زن ستیز نشان دهد و بیان کند که نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال محدودیت زنان است، دشمن با همین روش ورزشکاران را جذب خود می‌کند.

وی ادامه داد: حضور زنان ورزشکار با حجاب در میدان‌های ورزشی نشان می‌دهد که حرف‌های دشمنان دروغ است و نظام و انقلاب اسلامی دنبال حفظ حرمت و کرامت زنان است و زمینه تحصیل، اشتغال و ورزش بانوان را فراهم کرده است.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه عرصه برای فعالیت زن مسلمان در جامعه اسلامی فراهم است گفت: حضور زنان با حجاب در میادین ورزشی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران مجاهدت است، ورزش زنان باید گسترده شود زیرا دشمنان می‌خواهند با به انحراف کشیدن زنان، خانواده‌ها را متزلزل کنند و در نهایت جامعه اسلامی را از بین ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام افزود:  ورزش یکی از راه‌های اعتلای زنان در جامعه و استحکام خانواده‌ها است زیرا ورزش باعث افزایش سلامت جسمی و روحی بانوان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها