خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه برقراری نظم و امنیت شهروندان اولویت پلیس است، گفت: بر این اساس ۵۰ شرور به پلیس و کلانتری‌های شاهرود احضار شدند.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۱۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

طرح مقابله با اراذل و اوباش در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی با بیان اینکه اولویت پلیس حفظ نظم و تأمین امنیت شهروندان است، اظهار کرد: بر اساس همین مأموریت ذاتی پلیس با هرگونه عامل یا عواملی که نظم عمومی را برهم بزند مقابله خواهد کرد.
او ضمن بیان اینکه برای خواست شهروندان شاهرود با افراد خاطی بدون اغماض برخورد می‌شود، افزود: طرح مقابله با اراذل و اوباش از جمله برنامه‌هایی که سالانه در دستور کار پلیس شهرستان شاهرود قرار دارد و این گونه افراد هنجارشکن شناسایی و دستگیر خواهند شد.
فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه ۵۰ شرور و یاغی به پلیس و کلانتری‌های شاهرود احضار شدند، ابراز کرد: این افراد برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت می‌کردند که با احضار به پلیس برای آن‌ها اتمام حجت شد که با هرگونه مصادیق ناامنی برخورد می‌شود.
کریمی ضمن بیان اینکه ارتقا امنیت اجتماعی در روز‌های منتهی به سال نو با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: افرادی که مسبب ناامنی باشند بلافاصله شناسایی و دستگیر می‌شود و شهروندان نیز بدانند کنترل کامل روی این مواد برای تأمین امنیت صورت می‌گیرد.
او با بیان اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش نمی‌دهد، افزود: با کوچک‌ترین رفتار هنجار شکنانه برخورد سخت و فراموش نشدنی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها