خبرهای داغ:
رجبی گفت: از گذشته چندین کارگاه تولیدی در داخل زندان فعالیت داشت و امیدواریم با احداث این کارگاه جدید اشتغالزایی بتوانیم از ظرفیت مددجویان بیشتری در زمینه تولید استفاده کنیم و آنها نیز در ایام تحمل حبس با کسب درآمد بتوانند کمک کار خانواده باشند.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۵۳
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

قزوین_ به خبرنگار بسیج، حسین رجبی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی قزوین گفت: بی تردید ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در جهت توانمندسازی خانواده آنها و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم موثر است و باید تلاش شود زمینه اشتغال هم در دوران تحمل حبس و هم در راستای مراقب های بعد از خروج از زندان برای این افراد فراهم شود.

وی افزود: بحمدالله با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها بخصوص حوزه صنعت و تولید گام های موثری در جهت ایجاد اشتغال در درون و بیرون زندان برداشته است و امیدواریم بتوانیم با ایجاد اشتغال برای مددجویان، شرایط بازگشت مجدد آنها به جامعه را مهیا کنیم.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: از گذشته چندین کارگاه تولیدی در داخل زندان فعالیت داشت و امیدواریم با احداث این کارگاه جدید اشتغالزایی بتوانیم از ظرفیت مددجویان بیشتری در زمینه تولید استفاده کنیم و آنها نیز در ایام تحمل حبس با کسب درآمد بتوانند کمک کار خانواده باشند.

گفتنی است دادستان قزوین به همراه معاونین و برخی از قضات دادسرا از زندان بویین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کردند و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

همچنین با حضور در شهر شال با خانواده شهیدان محمدرضایی دیدار کردند و همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر شال حضور یافتند و ضمن گفتگو با مردم در خصوص مسائل و مشکلات مطروحه دستورات لازم صادر شد.   

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها